سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24

بامن 24 یک شرکت استارتاپی هست که علاوه بر خرید شارژ و بسته اینترنت، به طور تخصصی روی پرداخت قبض کار میکنه. خدماتشون رو از طریق وبسایت و اپلیکیشن ارائه میدن. همین طور بیشتر از 3000 نمایندگی از طریق پنل فروشگاهی رو ساپورت میکنن. برای همین میگم بامن 24 یک تیر که باهاش می‌تونید چند نشان رو بزنید.

خرید شارژ بامن 24

در خرید شارژ اپلیکیشن بامن 24 تخفیفات ویژه ای برای هر کدوم از اپراتورها در نظر گرفته شده که در اپلیکیشن های دیگه دیده نمیشه.

خرید بسته اینترنت بامن 24

یک خوبی که خرید بسته اینترنت این اپلیکیشن داره، این هست که می‌تونید بسته ها رو بر اساس دوره، میزان حجم و قیمت فیلتر کنید تا راحتتر بسته اینترنت مورد نظر رو پیدا کنید.

پرداخت قبض بامن 24

پرداخت همه قبوض مثل قبض همراه اول، ایرانسل و تلفن ثابت، قبض برق، قبض آب، قبض گاز، خلافی خودرو، مالیات و عوارض شهرداری در این اپ امکان پذیره. اگر یکبار از قبضتون استعلام بگیرید، اطلاعاتش ذخیره میشه و در دوره های بعد دیگه نیازی به شناسه ندارید.

 

چرا در اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24 ثبت نام کنیم؟

وقتی اپلیکیشن بامن 24 رو نصب می‌کنید، شما می‌تونید خدماتش مثل خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت تمامی قبوض دائمی همراه اول، دائمی ایرانسل، تلفن ثابت، آب، برق، گاز، جریمه راهنمایی و رانندگی، مالیات و عوارض شهرداری استفاده کنید. اما اگر در اپلیکیشن ثبت نام کنید، قابلیت های بیشتری براتون فعال میشه.

با ثبت نام در اپلیکیشن برای خرید شارژ و بسته اینترنت نیاز نیست شمارتون رو وارد کنید، فقط کافیه روی اسمتون کلیک کنید.

با ثبت نام در این اپ می‌تونید به صورت آنی از قبوض استعلام بگیرید. اطلاعات قبوض دخیره میشه و برای ماه های بعد دیگه نیازی به شناسه قبض ندارید. همین طور می‌تونید همه قبوض رو به صورت گروهی پرداخت کنید.